Firma INKATOM, jeden z najemców Parku Naukowo – Technologicznego “TECHNOPARK GLIWICE” Sp. z o.o. oferuje ofertę pracy.
Oferta pracy obejmuje stworzenie bazy / „aplikacji”, czyli tzw. narzędzia do obsługi dokumentacji CELNEJ. Poszukiwana osoba powinna posiadać doświadczenie w pracy z Microsoft Access.
Zakres obowiązków:
Stworzenie bazy / „aplikacji”, czyli tzw. narzędzia do obsługi dokumentacji CELNEJ.
Narzędzie powinno realizować kilka funkcji :
– szukania wniosków
– katalogowania dokumentacji
– front design – czyli kilka okienek wyboru (w nich odpowiednie check-listy na przygotowanie dokumentacji)
– możliwość wysyłania email do różnych grup, indywidualnych kontaktów przypisanych w bazie
– komunikacja z portalami: EU.ministerstwo finansów – podklinkowania pod wiedzę merytoryczną
– generowanie raportu, zestawienia pod urząd celny
– komunikacja wewnętrzna w firmie (księgowość, logistyka, inne) – całościowy wsad – przedstawi z naszej strony Agent celny – z pełną wiedza kompetencyjną jak wykonać taki mechanizm komunikacji.
– wykonanie check-listy – etapów pod odpowiednie skompletowanie dokumentów, wysyłek z uwzględnieniem norm prawnych (wsparcie całościowo od Agent Celny)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@inkatom.pl w tytule wiadomości wpisując : Microsoft Access.