Kolejna edycja Start It Up już za nami!

28 marca odbyła  się VII edycja Start It Up! Odbywające się dwa razy do roku spotkania mają na celu integrację środowiska młodych przedsiębiorców z doświadczonymi ekspertami i praktykami biznesu. Istotą konferencji jest przekazanie uczestnikom mocnej dawki wiedzy oraz umożliwienie wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Tym razem na StartItUp’owej scenie wystąpiła  Monika CzaplickaWłaścicielka agencji social media WOBUZZ, blogerka, autorka książki „Zarządzanie kryzysem w social media”, Julia Parzonka- Graphic recorder, sketchnoterka, ilustratorka, właścicielka firmy Creativa oraz Jakub Gajdamowicz – Przedsiębiorca, vloger, założyciel startupu LandscapeLab. Pierwsza z prelekcji dotyczyła sztucznej inteligencji, rozmawiano na temat  wykorzystania  AI w marketingu, gdzie w życiu codziennym spotykamy tego typu  rozwiązania , a w jaki sposób możemy wykorzystać je w biznesie dla rozwoju naszej firmy? Dodatkowo uczestnicy korzystając z aplikacji mieli okazję na bieżąco zadawać pytania i udzielać odpowiedzi na pytania dotyczące AI. Jak wynika z odpowiedzi, uczestnikom obecnym na sali, sztuczna inteligencja kojarzy się przede wszystkim z przyszłością, robotami i automatyzacją.

Z zaciekawieniem słuchano również o roli obrazu w biznesie, jak za pomocą takich technik jak „flipowanie” można lepiej zapamiętywać informacje i zwiększać ich atrakcyjność podczas prezentacji.

Kolejny prelegent opowiedział uczestnikom o swoich biznesowych doświadczeniach oraz roli jaką odgrywa społeczność w budowaniu marki.  Jak podkreśla Jakub najważniejsze to być sobą i doceniać jakość naszych fanów ,a nie wyłącznie ich ilość.

Jednym z ostatnich punktów programu było wystąpienie laureatów projektu z modeli biznesowych Akcelerator Przedsiębiorczości Akademickiej Santander Universidades, którzy opowiedzieli publiczności o swoich doświadczeniach z wizyty w Izraelu. Wyjazd to Tel-Avivu-miasta startupów i wysokich technologii był nagrodą główną w konkursie na najlepszy pomysł biznesowy, realizowany w ramach projektu.

Jak zawsze druga część spotkania poświęcona była networkingowi oraz sesjom mentorskim.

Każdy z uczestników miał możliwość skorzystania z sesji mentorskich, konsultując swój pomysł na biznes lub korzystając z porady prawnej.

Osoby ceniące sobie nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz wymianę doświadczeń z zaangażowaniem uczestniczyli w networkingu, podczas którego jak w poprzedniej edycji obowiązywała Zasada „wolnego mikrofonu”.

 

Kolejna edycja wydarzenia  odbędzie się  w listopadzie.

Dokładną datę oraz szczegóły poznamy już wkrótce!

 

 

 

Więcej zdjęć na naszym Fanpag’u.